POLECAMY
















Szanowny Użytkowniku!
W związku z tym, że 25 maja 2018 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, czyli tzw. RODO (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), chcielibyśmy Cię poinformować, że Twoje dane osobowe (adres e-mail, imię, nazwisko i miejsce zamieszkania) znajdują się w naszej bazie i przetwarzamy je jako Administrator w celu udostępniania czasopisma „Materiały Homiletyczne” w wersji elektronicznej i wysyłania informacji o możliwości jego pobierania w e-mailu.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych, wtedy realizacja usługi będzie niemożliwa.
Przykładamy dużą wagę do ochrony Twojej prywatności. Pragniemy zapewnić, że traktujemy Twoje dane ze starannością i uwzględnieniem zobowiązań wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Dlatego chcemy Cię także poinformować, że:
1) Nasz adres to: Wydawnictwo św. Stanisława BM, ul. Totus Tuus 32, 30-610 Kraków.
2) W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Twoich danych osobowych możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail wydawnictwo@stanislawbm.pl lub tel. 12 25 75 313.
3) Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest niezbędność tego przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie usługi prenumeraty elektronicznej czasopisma „Materiały Homiletyczne”.
4) Twoje dane przetwarzane są na zasadzie dobrowolności i będą przechowywane tylko do momentu rezygnacji z usługi prenumeraty lub złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami.
5) Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych osobowych. Przysługuje Ci ponadto prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych w celach marketingowych.

Zamówienie prenumeraty w wersji elektronicznej – tworzenie konta